اطلاعات تخصصی طراحی و سئو

تازه ترین اطلاعات تخصصی طراحی و سئو را در این مجله خبری بخوانید

تشریح تدابیر ویژه اورژانس برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین


رئیس کمیته بهداشت اربعین حسینی اقدامات اضطراری ایالت برای مراسم اربعین حسینی را تشریح کرد. به گزارش مجله آنلاین ، پیمان ساوریان ، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان اربعین حسینی گفت: سازمان اورژانس کشور به ریاست کمیسیون بهداشت و درمان اربعین حسینی یکی از زیر مجموعه های ستاد اربعین حسینی است. او اضافه کرد: کمیسیون …

تشریح تدابیر ویژه اورژانس برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین https://online-mag.ir/2021/09/تشریح-تدابیر-ویژه-اورژانس-برای-خدمت‌ر/ Tue, 21 Sep 2021 14:25:18 0000 مجله رویداد https://online-mag.ir/2021/09/تشریح-تدابیر-ویژه-اورژانس-برای-خدمت‌ر/ رئیس کمیته بهداشت اربعین حسینی اقدامات اضطراری ایالت برای مراسم اربعین حسینی را تشریح کرد. به گزارش مجله آنلاین ، پیمان ساوریان ، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان اربعین حسینی گفت: سازمان اورژانس کشور به ریاست کمیسیون بهداشت و درمان اربعین حسینی یکی از زیر مجموعه های ستاد اربعین حسینی است. او اضافه کرد: کمیسیون …

رئیس کمیته بهداشت اربعین حسینی اقدامات اضطراری ایالت برای مراسم اربعین حسینی را تشریح کرد.

به گزارش مجله آنلاین ، پیمان ساوریان ، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان اربعین حسینی گفت: سازمان اورژانس کشور به ریاست کمیسیون بهداشت و درمان اربعین حسینی یکی از زیر مجموعه های ستاد اربعین حسینی است.

او اضافه کرد: کمیسیون بهداشت شامل اعضای سازمان های اورژانس ملی ، نمایندگان معاون وزیر بهداشت ، نمایندگان معاون وزیر بهداشت ، نمایندگان آزمایشگاه های مرجع وزارت بهداشت و سازمان های خارج از وزارت بهداشت است. شامل بهداشت نظامی ، پزشکی قانونی و بسیج جامعه پزشکی … از سپتامبر 2016 تحت هدایت کمیته ، از دسامبر 1999 جلسات منظمی را در الباین حسینی برای سازماندهی و مدیریت خدمات پزشکی برگزار می کند.

رئیس کمیته سلامت اربعین حسینی گفت: “حدود 600000 زائر می توانند از فرودگاههای تهران ، تبریز ، شیراز و مشهد و 1400 نفر برای شرکت در مراسم اربعین به ایربا پرواز کنند.” من مجوز گرفته ام. “زائران می توانند برگردند.” در صورت تمایل از طریق زمینی این اولویت در مرز تهران است. با هماهنگی کمیسیون بهداشت ، مرکز مدیریت اطلاعات فناوری اطلاعات ، سازمان فناوری اطلاعات و سازمان حاجی و زیارت ، کسانی که مایل به شرکت در مراسم Albane هستند ، واکسن کرونا و کارت واکسن ثبت شده در سیستم وزارت بهداشت را دوبار دریافت می کنند. به .. دريافت كردن.

صابریان افزود: دومین شرط ، انجام آزمایش PCR است. باید منفی و معتبر به مدت 72 ساعت باشد. نتایج آزمایش نیز در سیستم زیارت سلامت ثبت می شود. زائران نباید علائم بیماری داشته باشند. ما توصیه می کنیم توصیه های بهداشتی 40 سالگی خود را دنبال کنید. شد.

وی پس از بازگشت مرزها تحت آزمایشات PCR از تمام زائران بازگشتی قرار می گیرد و در صورت آلودگی برای جدایی از سلامت جدا می شود و مردم عراق از توصیه های بهداشتی پیروی می کنند و علائم عروق کرونا ویروس را دارند. او گفت که آماده است تا ببیند آیا به نزدیکترین مرکز بهداشتی

کرونا به عنوان یک اولویت اصلی در نظر گرفته می شود ، اما سایر خطرات بهداشتی مانند عفونت ها و اورژانس نیز در نظر گرفته می شود و بیماران خاص ، سالمندان ، بیماران مزمن سیستم ایمنی و زنان باردار نباید در این سفر حضور داشته باشند. توصیه می شود. مشکل گرمازدگی نیز توجه ما را به خود جلب کرد و یک بسته جامع بهداشتی تهیه شد.

وی گفت که این دارو به خوبی تهیه شده است و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد: “اگر یک فرد عراقی از بیماری کرونا ویروس قلب رنج می برد ، باید در یک مرکز بهداشتی درمان شود و من در جلسه ای که با وزارت عراق برگزار کردیم ، بیماران عراقی باید کلیه بیماران را که در صورت لزوم با هواپیما به کشور منتقل می شوند ، بپذیرد.

اربعین حسینی رئیس کمیته بهداشت گفت: مراسم امسال در شهرهای کربلا و نجف برگزار می شود و ایران مراکز بهداشتی خود را در این شهرها ارتقا می دهد ».

ساوریان درباره آخرین اقدامات انجام شده توسط سازمان اورژانس برای خدمت رسانی به زائران حسینی در مرز توضیح داد: زائران حسینی. بیش از 145 متخصص و کادر پزشکی وجود دارد.

وی با بیان اینکه 45 آمبولانس به پایگاه بهداشتی در مرز منتقل شده است ، گفت: 5 یا 5 هلیکوپتر به اتوبوس های اورژانس و زائران حسینی برای امدادرسانی خدمات رسانی می کنند.وی افزود آمبولانس در نظر گرفته شده است.

صابریان ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته 886 نفر در مرز مهران تست کرونا را پشت سر گذاشته اند که 471 نفر غیر ایرانی و 415 نفر ایرانی هستند که یک آزمایش آنها مثبت است. علاوه بر این ، مطالعات انجام شده تا به امروز آزمایشات مربوط به سل و مالاریا را منفی گزارش کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی لازم با دانشگاههای اهواز ، شیراز ، کرمانشاه و همدان برای کمک به شهرهای مرزی در صورت تهدید تروریستی یا رویداد پیش بینی نشده ، و ارتش برای ایجاد موسسه Corona PC تاسیس شد. مرز ملان.

رئیس سازمان اورژانس ملی ادامه داد: نیروهای اورژانس و آمبولانس ها در فرودگاه مبدا مستقر هستند تا در صورت نیاز به زائران خدمات رسانی کنند.

وی به گفته سخنگوی سازمان اورژانس ملی گفت: “ما همیشه در تلاش هستیم تا سلامت هموطنانمان را تضمین کنیم.” ما همچنین ذخیره محصولات خونی را تضمین می کنیم تا در صورت لزوم مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام


[ بازدید : 25 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 30 شهريور 1400 ] [ 19:30 ] [ هیلدا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]