شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

اطلاعات تخصصی طراحی و سئو

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

رویداد بعدی میلیون ها اینترنت با جاناتان باد و تیم کارآفرینان توانمند

چه کسی میلیونر اینترنتی بعدی خواهد بود؟ این یک سوال بزرگ است. جاناتان بود و تیمش در Empowered Entrepreneurs میزبان رویداد «میلیونر اینترنتی بعدی» در سن دیگو، ۲۴ تا ۲۶ سپتامبر بودند. 30 کارآفرین همفکر از سراسر جهان در این رویداد شرکت کردند تا یاد بگیرند که چگونه رشد کسب و کار اینترنتی خود را …

رویداد بعدی میلیون ها اینترنت با جاناتان باد و تیم کارآفرینان توانمند https://hillbilly.ir/رویداد-بعدی-میلیون-ها-اینترنت-با-جانات/ https://hillbilly.ir/رویداد-بعدی-میلیون-ها-اینترنت-با-جانات/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Mon, 24 Jan 2022 00:27:30 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21592 چه کسی میلیونر اینترنتی بعدی خواهد بود؟ این یک سوال بزرگ است. جاناتان بود و تیمش در Empowered Entrepreneurs میزبان رویداد «میلیونر اینترنتی بعدی» در سن دیگو، ۲۴ تا ۲۶ سپتامبر بودند. 30 کارآفرین همفکر از سراسر جهان در این رویداد شرکت کردند تا یاد بگیرند که چگونه رشد کسب و کار اینترنتی خود را …

چه کسی میلیونر اینترنتی بعدی خواهد بود؟ این یک سوال بزرگ است. جاناتان بود و تیمش در Empowered Entrepreneurs میزبان رویداد «میلیونر اینترنتی بعدی» در سن دیگو، ۲۴ تا ۲۶ سپتامبر بودند. 30 کارآفرین همفکر از سراسر جهان در این رویداد شرکت کردند تا یاد بگیرند که چگونه رشد کسب و کار اینترنتی خود را افزایش دهند.

این رویداد با ارزش 3000 دلار با استفاده از رسانه های اجتماعی تجاری مانند یوتیوب و فیس بوک برگزار می شود. بازاریابی ویدئویی جای بازاریابی چاپی یا کپی قدیمی را گرفته است که تقریباً همه شرکت‌ها در سراسر جهان استفاده می‌کنند. کارآفرینان کاربردهای زیادی در بازاریابی مبتنی بر ویدئو پیدا کرده اند. با محدودیت های جدید اعمال شده توسط گوگل بر خرده فروشان اینترنتی، نحوه یافتن محتوای آنها رویکرد جدیدی را در پیش گرفته است. مهمترین چیز در مورد بازاریابی ویدیویی: “ربات ها” نمی توانند بازاریابی شما را ببینند. خرده فروشان آنلاین با صحبت در مورد آنچه در یک ویدیو می خواهند، می توانند بدون فیلتر شدن توسط موتورهای جستجو، هر طور که می خواهند تبلیغ کنند.

بازیکن بزرگ دیگر این بازی فیسبوک است. هنگامی که گوگل در اوایل سال جاری شروع به حذف خرده فروشان اینترنتی کرد، مردم از این که فکر می کردند استفاده از تبلیغات اینترنتی بسیار دشوار است خشمگین بودند. چیزی که مردم نمی دانند این است که گوگل به معنای واقعی کلمه مردم را مجبور می کند تا استراتژی خود را تغییر دهند. فیس بوک با بیش از 500 میلیون کاربر به دومین وب سایت بزرگ اینترنت امروز تبدیل شده است. و تبلیغات پولی فیس بوک، اگرچه بی نقص نیست، اما سال ها پیش گوگل در آن قرار داشت. بازاریابان اینترنتی می توانند کسب و کار خود را از طریق فیس بوک توسعه دهند. فیسبوک را به عنوان یک جمع آوری کمک مالی در نظر بگیرید که قرار است از پشت بام عبور کند. فکر می‌کنید اگر یک فرد «اسرار داخلی» در مورد آن سهام درست قبل از اینکه از چند سنت به صدها دلار برسد، چقدر پول در می‌آورد. می توان گفت میلیون دلار دلار.

مطمئناً تبلیغات پولی فیس بوک یا PPC هنوز کم است. اما زمان بهتری برای پریدن و یادگیری همه چیز برای یادگیری این غول خفته وجود ندارد. وقتی فیس بوک به 1 میلیارد کاربر رسید، می توانید تصور کنید که چه کاری می تواند برای تجارت آنلاین و کسب و کار شما در اینترنت انجام دهد. خبر خوب این است که فیس بوک در حال حاضر در راه است و آنها به خوبی با بازاریابی ما به عنوان یک تجارت آنلاین کار می کنند.

رویدادهایی مانند «میلیونر اینترنتی بعدی» با جاناتان بود چیزی است که برای بازاریابان اینترنتی بسیار ارزشمند خواهد بود. بخش بزرگ این است که همه کسانی که در این رویدادها شرکت می کنند می توانند آنچه را که آموخته اند به اشتراک بگذارند و آموزش دهند، اما با هزینه کمتر. هم اکنون آموزش تخصصی بازاریابی ویدئویی و تبلیغات فیسبوکی را دریافت کنید. رفتن http://SeanDickens.com/coaching.

https://hillbilly.ir/رویداد-بعدی-میلیون-ها-اینترنت-با-جانات/feed/ 0

گرانترین ساعت سیکو

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

03 / ژانویه, 2022 0دیدگاه نوشته شده توسط محمد توکل ساعت سیکو ساعت مچی سیکو ساعت سیکو یکی از بهترین انتخاب برای افراد خوش تیپ و خوش سلیقه می باشد. برند سیکو یکی از برندهای محبوب در دنیاست که بسیاری از افراد با آن آشنا هستند. این ساعت ها ساخت کشور ژاپن می باشند و …

منبع: مجله بی نه
گرانترین ساعت سیکو

گرانترین ساعت سیکو https://bneh.ir/2377/گرانترین-ساعت-سیکو/ مجله خبری ای bneh.ir Thu, 16 Jun 2022 19:49:38 0000 رایانه https://bneh.ir/?p=2377

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

03 / ژانویه, 2022 0دیدگاه نوشته شده توسط محمد توکل ساعت سیکو ساعت مچی سیکو ساعت سیکو یکی از بهترین انتخاب برای افراد خوش تیپ و خوش سلیقه می باشد. برند سیکو یکی از برندهای محبوب در دنیاست که بسیاری از افراد با آن آشنا هستند. این ساعت ها ساخت کشور ژاپن می باشند و …

منبع: مجله بی نه
گرانترین ساعت سیکو

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

چگونه افراد بیشتری را از طریق رسانه های اجتماعی به کسب و کار خود جذب کنید

رسانه های اجتماعی در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته اند. با افزایش تعداد افراد آنلاین که به طور خاص شبکه های اجتماعی مجازی را انتخاب می کنند، می توانید به این فرصت عالی دسترسی داشته باشید. اما تنها ایجاد یک حساب کاربری در هر پلتفرم رسانه های اجتماعی، نتایج دلخواه را برای شما به …

چگونه افراد بیشتری را از طریق رسانه های اجتماعی به کسب و کار خود جذب کنید https://hillbilly.ir/چگونه-افراد-بیشتری-را-از-طریق-رسانه-های/ مشاور سئو و طراحی سایت Sat, 29 Jan 2022 21:07:46 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.icoo.ir/?p=22051 رسانه های اجتماعی در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته اند. با افزایش تعداد افراد آنلاین که به طور خاص شبکه های اجتماعی مجازی را انتخاب می کنند، می توانید به این فرصت عالی دسترسی داشته باشید. اما تنها ایجاد یک حساب کاربری در هر پلتفرم رسانه های اجتماعی، نتایج دلخواه را برای شما به …

رسانه های اجتماعی در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته اند. با افزایش تعداد افراد آنلاین که به طور خاص شبکه های اجتماعی مجازی را انتخاب می کنند، می توانید به این فرصت عالی دسترسی داشته باشید. اما تنها ایجاد یک حساب کاربری در هر پلتفرم رسانه های اجتماعی، نتایج دلخواه را برای شما به همراه نخواهد داشت. حتی می تواند با رقبای شما باشد که مشتریان فعلی شما را سرقت می کنند. این قوانین ساده را دنبال کنید تا افراد مناسب را در راه درست نگه دارید:

  • بدون خود تبلیغی – فقط هدایت افراد از انجمن ها به وب سایت خود، هدف مورد نظر را برای شما به ارمغان نمی آورد. برای ارائه راه حل مورد نظر، باید سوالاتی که اعضا مطرح می کنند را دریافت کنید. با قرار دادن یک لینک و داشتن نتایج یکسان برای همه، می‌توانستید از سایت حذف شوید. سعی کنید با اعضا ارتباط برقرار کنید و این یک نوع تبلیغ غیر مستقیم خواهد بود.
  • هر روز باشید – استفاده از رسانه های اجتماعی در تبلیغ کسب و کارتان به شما این فرصت را می دهد که به طور روزانه با مشتریان یا مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید. مردم حتی بعد از ساعات کاری به شبکه های اجتماعی می پردازند، بنابراین اگر قصد دارید از این پلتفرم در ساعات خاصی از روز استفاده کنید، ممکن است بیشتر از اینکه به پروفایل کسب و کار خود کمک کنید، آسیب وارد کنید.
  • مشتریان خود را بشناسید – از طریق رسانه های اجتماعی، می توانید کسب و کار خود را توسعه دهید. شما با ارسال به روز رسانی های مشتریان خود در شبکه های اجتماعی، تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد مشتریان خود دارید. اکنون می توانید وارد دایره داخلی شوید. تبریک به مشتریان در روز تولد آنها و همچنین در روزهای خاص دیگر اعتماد شما را جلب می کند. این اعتماد، زمانی که به دست بیاید، مشتریان شما را به شما وفادار نگه می دارد.
  • هر روز که می گذرد، شرکت های بیشتری به سبد خرید رسانه های اجتماعی می پرند، اما تعداد کمی از آنها تا این حد دوام دارند. اگر قبلاً این کار را برای بازاریابی شروع کرده اید، با توجه بیشتر به نیازها و خواسته های آنها، مشتریان بیشتری را به کسب و کار خود اضافه کنید. اگر مشتریان شما از خدمات راضی باشند، مشتریان بیشتری را از طریق ارجاع برای شما به دست خواهند آورد. این بدان معناست که با انجام یک مکالمه خوب برای شما، پول زیادی در تبلیغات صرفه جویی می کنید.

    همیشه هنگام نوشتن برنامه از توصیه های یک متخصص بازاریابی اجتماعی استفاده کنید. GreenLionDigital با دادن تبلیغاتی که شایسته آن است به کسب و کار کوچک شما در رسانه های اجتماعی می دهد، مهارت های مناسب را به شما می دهد.

    اینکه چرا ایجاد یک کسب و کار موفق به بازاریابی مداوم بستگی دارد

    کلید نابرابری: چگونه وارد ریتم تجاری شوید تا درآمد کسب و کار خود را افزایش دهید اجازه بدهید از شما یک سوال بپرسم. چند نفر از شما هرگز روزی را که خبرنامه خود را پست کرده اید، روزانه در رسانه های اجتماعی پست می کنید یا یک پست وبلاگ ارسال می کنید، فراموش نکرده اید؟ …

    اینکه چرا ایجاد یک کسب و کار موفق به بازاریابی مداوم بستگی دارد https://hillbilly.ir/اینکه-چرا-ایجاد-یک-کسب-و-کار-موفق-به-باز/ https://hillbilly.ir/اینکه-چرا-ایجاد-یک-کسب-و-کار-موفق-به-باز/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Tue, 18 Jan 2022 19:51:35 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21322 کلید نابرابری: چگونه وارد ریتم تجاری شوید تا درآمد کسب و کار خود را افزایش دهید اجازه بدهید از شما یک سوال بپرسم. چند نفر از شما هرگز روزی را که خبرنامه خود را پست کرده اید، روزانه در رسانه های اجتماعی پست می کنید یا یک پست وبلاگ ارسال می کنید، فراموش نکرده اید؟ …

    کلید نابرابری: چگونه وارد ریتم تجاری شوید تا درآمد کسب و کار خود را افزایش دهید

    اجازه بدهید از شما یک سوال بپرسم. چند نفر از شما هرگز روزی را که خبرنامه خود را پست کرده اید، روزانه در رسانه های اجتماعی پست می کنید یا یک پست وبلاگ ارسال می کنید، فراموش نکرده اید؟

    این چیزی است که من فکر می کنم … گناهکار!

    از قضا، ما می دانیم که در اعماق وجودمان اهمیت فروش مستمر کسب و کار خود را می دانیم، اما بسیاری از کارآفرینان و صاحبان مشاغل به این وعده عمل نمی کنند.

    چه چیزی ما را از فروش منظم باز می دارد؟

    چرا بازاریابی ناسازگار به اعتبار ما آسیب می زند؟

    چگونه می‌توانیم برنامه‌ای را برای تسهیل بازاریابی مداوم اجرا کنیم؟

    این مقاله به هر یک از این سوالات پاسخ می دهد و به شما کمک می کند تا در فروش کسب و کار خود بهتر حرکت کنید.

    کاری که کسب و کار شما انجام نمی دهد – خود ارزیابی

    چه تعداد از این فعالیت های تجاری ورودی به طور منظم در شرکت شما انجام نمی شود؟

    • پست های روزانه در شبکه های اجتماعی

    • پست های هفتگی وبلاگ

    • یک یا دو هفته در ماه روزنامه

    • ویدیوی یوتیوب

    • پست کنید و در گروه های لینکدین و فیسبوک شرکت کنید

    یا این ها تلاش های بازاریابی ارزشمند دیگری هستند که باعث شناخت برند شما و بهبود کسب و کار شما می شوند؟

    • ارتباطات و ارتباطات شبکه ای

    • در مورد سایر پست های وبلاگ نظر دهید

    • اشتراک و تبلیغ پادکست ها و وبینارها

    • سرنخ فروش را دنبال کنید

    اگر نمی توانید کاری را انجام دهید، پول را روی میز می گذارید. چرا این کار رو با خودمون می کنیم؟

    دروغ بزرگی که به خود می گوییم چرا مرتب نمی فروشیم

    • نمیدونم چی بنویسم مسلماً، نگاه کردن به صفحه خالی کامپیوتر دلگرم کننده نیست. یکی از راه های جلوگیری از این امر ایجاد یک تقویم تجاری است. این یک سند عالی است که می توانید از آن برای اصلاح تبلیغات خود در طول سال استفاده کنید و از مرتبط بودن موضوع پیام بازاریابی خود اطمینان حاصل کنید.
    • من نمی دانم چه چیزی برای مخاطبان من مهم است. این یک بهانه فلج کننده است. نشانه هایی در اطراف شما وجود دارد برای اولین بار، می توانید لیست خود و دنبال کنندگان خود را بررسی کنید تا بزرگترین چالش های آنها را بیابید. دوم، می‌توانید با جستجوی کلیدواژه بیشترین جستجو را پیدا کنید. سوم، به کارهایی که دیگران در حوزه وبلاگ شما انجام می دهند نگاه کنید. چه موضوعی توجه شما را جلب کرد؟
    • من خیلی گرفتار هستم. البته، پر کردن مهلت‌ها و قرار ملاقات‌های مشتری آسان است. می دانم که این بیشتر برای من اتفاق می افتد. دو راه وجود دارد که یک صاحب کسب و کار در حال مبارزه می تواند به طور منظم بفروشد. اولین مورد این است که یک دستیار فروش بگیرید. برای مثال، اگر زمان یا کنترل خاصی برای انتشار هفتگی eZine ندارید، یک دستیار می تواند مقالات را در وبلاگ شما قرار داده و آنها را طوری سازماندهی کند که از برنامه بازاریابی ایمیلی شما خارج شوند. شبکه های اجتماعی شما هم همینطور. می توانید برخی از رسانه های اجتماعی خود را به یک منبع محبوب ارسال کنید که می تواند محتوای شما را سازماندهی کند و با استفاده از ابزارهایی مانند Hootsuite آن را از قبل سازماندهی کند.
    • من نویسنده وحشتناکی هستم. مشکلی نیست اگر نوبت شما برای نوشتن نیست، می توانید صدا یا ویدیوی کوتاه را ضبط کنید. شما حتی می توانید خود را در حال بحث در مورد یک مقاله و ترجمه آن ضبط کنید. می توانید مقالات خود را از منابع دیگری که نوشته اید مانند کتاب ها، کارگاه ها و وبینارها دانلود کنید. در نهایت، بسیاری از نویسندگان با استعداد وجود دارند که می توانند ایده های شما را بگیرند و آنها را به مقالاتی که با صدای شما نوشته شده اند تبدیل کنند.

    چرا اختلاف نظر به کسب و کار ما لطمه می زند

    به راحتی می توان فکر کرد که اگر هر هفته ایمیلی را نمی بینید، مشکلی نیست. اما وقتی هفته نامه ای منتشر می کنید به خوانندگانتان نوید می دهد.

    وقتی آن ارتباط را نمی بینید، وعده خود را زیر پا می گذارید. این نه تنها ارتباط شما را با لیست کاهش می دهد، بلکه می تواند منجر به بی اعتمادی شود.

    هنگامی که به طور منظم با خوانندگان خود ارتباط برقرار می کنید، روابط و روابط اعتماد ایجاد می کنید. آنها مشتاقانه منتظر دیدن ایمیل شما در صندوق ورودی خود هستند. آنها را فراموش نکنید

    علاوه بر این، ناهماهنگی ها می تواند باعث شود خوانندگان شما را فراموش کنند.

    آنها به سمت تأثیرگذارترین “گورو” در صندوق ورودی می روند که دائماً با آنها در تماس است. بعد از 2 ماه وقتی مجله ای را پست می کنید، آن را حذف می کنند یا به عنوان هرزنامه علامت گذاری می کنند و فکر می کنند “این کیست؟ من مشترک این مجله نشدم.”

    چگونه نوآوری کنیم و به یک فروشنده ثابت تبدیل شویم

    • برای فروش خود وقت بگذارید. هر هفته زمان منظمی را برای خود برنامه ریزی کنید تا برای رسانه های اجتماعی آماده شوید، مقاله بنویسید، خبرنامه منتشر کنید، ایمیل های انفجاری ایجاد کنید و کمک های مالی رایگان برای لیست خود ایجاد کنید. این می تواند “دوشنبه تجاری من” باشد. به خود قول دهید که این زمان به فروش کسب و کار شما اختصاص خواهد یافت.
    • یک فایل ایده بسازید هر زمان که ایمیل، متن و نقل قولی را پیدا کردید که الهام بخش شما بود، آن را در فهرستی در ایمیل خود ذخیره کنید یا فهرستی از «ایده های متنی» Evernote تهیه کنید. از این به عنوان منبع الهام استفاده کنید و در عین حال در موضوعی بنویسید.
    • یک تقویم تحریریه ایجاد کنید. این به عنوان راهنمایی برای به روز نگه داشتن شما در مورد موضوعات، پیام ها و تبلیغات است. به این ترتیب پیام بازاریابی شما کاملاً با تلاش های بازاریابی شما هماهنگ است.
    • کمک بخواهید. اگر کسب و کار شما به سرعت در حال رشد است و زمانی برای رسیدگی به تمام فروش ها ندارید، به شما تبریک می گویم! حتی اگر برای مراقبت از کسب و کار خود وقت دارید، برون سپاری می تواند زمان را برای فعالیت های سودآور برای شما آزاد کند. علاوه بر این، فردی که در رسانه های اجتماعی، وبلاگ نویسی، و کپی رایتینگ و غیره تخصص دارد، می تواند در زمان کمتری نتایج بهتری به دست آورد.

    تصور کنید اگر سازماندهی شده و با فروش خود هماهنگ باشید، کسب و کار شما چگونه می تواند رشد کند. امروز متعهد شوید که فروش خود را اولویت اول خود قرار دهید و شاهد رشد کسب و کار خود باشید!

    و اگر به دنبال کمک برای بازاریابی آنلاین هستید، ما می توانیم کمک کنیم! امروز با ما تماس بگیرید در مورد نیازهای خود صحبت کنید و چگونه می توانیم به شما کمک کنیم تا کسب و کار خود را متناسب کنید.

    آیا به خاطر ناسازگاری با تلاش های بازاریابی خود مقصر هستید؟ دلیل آن را در نظرات به ما بگویید – آیا هیچ یک از موارد بالا شما را شگفت زده می کند یا چیز دیگری است؟

    برای موفقیت شما،

    https://hillbilly.ir/اینکه-چرا-ایجاد-یک-کسب-و-کار-موفق-به-باز/feed/ 0

    اهمیت بازاریابی شبکه های اجتماعی در تجارت

    امروزه رسانه های اجتماعی همه جا هستند، اداره یک کسب و کار بدون نوعی رسانه اجتماعی غیرممکن است. انواع مختلفی از رسانه های اجتماعی وجود دارد که یافتن یک استراتژی بازاریابی قوی می تواند زمان زیادی را ببرد. من اطلاعات زیادی را در این گزارش کوتاه جمع آوری کرده ام که باید به شما در …

    اهمیت بازاریابی شبکه های اجتماعی در تجارت https://hillbilly.ir/اهمیت-بازاریابی-شبکه-های-اجتماعی-در-تج/ https://hillbilly.ir/اهمیت-بازاریابی-شبکه-های-اجتماعی-در-تج/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Thu, 20 Jan 2022 08:01:54 0000 طراحی و سئو وب سایت https://www.hillbilly.ir/?p=21410 امروزه رسانه های اجتماعی همه جا هستند، اداره یک کسب و کار بدون نوعی رسانه اجتماعی غیرممکن است. انواع مختلفی از رسانه های اجتماعی وجود دارد که یافتن یک استراتژی بازاریابی قوی می تواند زمان زیادی را ببرد. من اطلاعات زیادی را در این گزارش کوتاه جمع آوری کرده ام که باید به شما در …

    امروزه رسانه های اجتماعی همه جا هستند، اداره یک کسب و کار بدون نوعی رسانه اجتماعی غیرممکن است. انواع مختلفی از رسانه های اجتماعی وجود دارد که یافتن یک استراتژی بازاریابی قوی می تواند زمان زیادی را ببرد. من اطلاعات زیادی را در این گزارش کوتاه جمع آوری کرده ام که باید به شما در شروع و راه اندازی کسب و کارتان کمک کند. امیدواریم تا زمانی که این مطالعه را کامل کردید، ایده بهتری در مورد یک استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خوب و اینکه چگونه می توانید برای کسب و کار خود بسازید، خواهید داشت.

    اولین کاری که یک استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی باید انجام دهد این است که اهداف خود را به مخاطبان خود بگویید. شما باید بتوانید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید و می خواهید به آنها بگویید که چرا به توجه آنها نیاز دارید. این را می توان از طریق وب سایت شما یا از طریق وبلاگ ها و مقالات معمولی شما انجام داد. این را می توان با افزودن پیوندهایی در پلتفرم های اجتماعی نیز انجام داد که به شما امکان می دهد با مخاطبان خود در پلتفرم های خاص ارتباط برقرار کنید. اکثر این پلتفرم‌ها به شما امکان می‌دهند صفحات نمایه‌ای ایجاد کنید که دارای پیوندهایی هستند که به صفحات و سایر پست‌های شما اشاره می‌کنند، می‌توانید از این برای تبلیغ پست‌های وبلاگ فعلی خود استفاده کنید یا فقط یک پیام سریع ارسال کنید تا به مخاطبان خود اطلاع دهید که دارید چه می‌کنید. .

    در مرحله بعد، استراتژی شما باید شامل گزینه های مختلفی برای دستیابی به مخاطبان باشد. این سایت به روشی محبوب برای دستیابی به مشتریان بالقوه تبدیل شده است، بنابراین ممکن است بخواهید برای افزایش مخاطبان خود، فید RSS را به وب سایت یا وبلاگ خود اضافه کنید. تجزیه و تحلیل اجتماعی به شما کمک می کند بدانید کدام یک از سایت ها بیشترین بازدید را دارند و از کدام یک می توانید به نفع خود استفاده کنید. چند برنامه وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا بفهمید کدام یک از پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای جایگاه خاص شما موثرتر هستند. برخی از این برنامه ها عبارتند از Google Analytics و Mixpanel.

    نکته مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که باید پیوندهایی را به شبکه های اجتماعی ارسال کنید که شانس بالایی برای کلیک کردن دارند. اگر مطمئن نیستید که پیوند شما موفق خواهد بود یا خیر، همیشه می توانید رتبه بندی الکسا را ​​برای هر دامنه ای که فکر می کنید بررسی کنید. این به شما ایده می دهد که چه پلتفرم هایی در بین مخاطبان هدف شما محبوب ترین هستند. این یک راه عالی برای دیدن اینکه آیا پلتفرم انتخابی شما واقعاً برای مخاطبان هدف شما جذاب است یا خیر است.

    استراتژی دیگری که هنگام استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی برای فروش کسب و کار خود باید در نظر بگیرید، ارتباط با اینفلوئنسرها است. اینفلوئنسرها افراد حرفه‌ای هستند که طرفداران زیادی در جایگاه خود ایجاد کرده‌اند و به دلیل تخصص خود در یک موضوع خاص شناخته شده‌اند. توانایی برقراری ارتباط با اینفلوئنسرها روشی موثر برای جلب توجه مخاطبان هدف شماست زیرا آنها از قبل به موضوعی که شما در مورد آن صحبت می کنید اهمیت می دهند. شما می توانید فعالانی را در صنعت خود بیابید که نه تنها در صنعت خود تأثیرگذار هستند بلکه در دسترس نیز هستند.

    استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی به عنوان یک ابزار بازاریابی راهی عالی برای هدایت ترافیک به وب سایت شما است. با این حال، باید از آن به عنوان یک ابزار ارتباطی نیز استفاده کنید تا بتوانید به مخاطبان خود اعتماد کنید. مهم است که به یاد داشته باشید که مشتریان از دریافت توصیه های مفید از کسی که می توانند با او صحبت کنند، لذت می برند، به خصوص اگر شخصی باشد که در صنعت خود متخصص به حساب می آید.

    در نهایت، رسانه های اجتماعی نیز به مدافع کارمندان تبدیل شده اند. این به این دلیل است که بسیاری از کارمندان احساس می کنند که حمایت مورد نیاز خود را از کارفرمایان خود دریافت نمی کنند. علاوه بر این، کارکنانی که از سوی کارفرمایان خود احساس قدرت می کنند، عموماً شادتر هستند. مهم است که مطمئن شوید از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار استخدام استفاده نمی کنید مگر اینکه تیمی از حامیان کارمند داشته باشید. استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یک ابزار استخدام باید تا زمانی که یک حمایت قوی برای صنعت شما ایجاد شود محفوظ بماند. این تضمین می کند که نه تنها نیازهای کارکنان خود را دنبال می کنید، بلکه نیازهای خود را نیز دنبال می کنید.

    رسانه های اجتماعی به یکی از موثرترین ابزارهای بازاریابی در اینترنت تبدیل شده اند. اگر صاحب کسب و کار یا یک بازاریاب اینترنتی هستید، مهم است که یاد بگیرید چگونه از این منابع به طور موثر استفاده کنید. رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهند که در سطح شخصی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. به شما این امکان را می دهد تا با مشتریان به روشی انسانی تر تعامل کنید و روابطی ایجاد کنید که از طریق ایمیل، تماس های تلفنی یا مکالمات رو در رو امکان پذیر نباشد. بنابراین، رسانه‌های اجتماعی می‌توانند چیزی بیش از یک استراتژی بازاریابی باشند، بلکه می‌توانند استراتژی‌ای باشند که می‌توانند نحوه عملکرد کسب‌وکار شما را کاملاً تغییر دهند.

    https://hillbilly.ir/اهمیت-بازاریابی-شبکه-های-اجتماعی-در-تج/feed/ 0

    نکات رسانه های اجتماعی-4 کلید برای یافتن گوگل به عنوان یک خودی

    استفاده کامل از اینترنت در توسعه بهترین حضور تجاری خود به معنای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل یا حداقل صفحه دوم برای هر کلمه کلیدی است. مراحل خاصی وجود دارد که باید برای کنترل این موضوع انجام شود تا به مردم و موتورهای جستجو کمک کند شما را پیدا کنند. چگونه این کار انجام …

    نکات رسانه های اجتماعی-4 کلید برای یافتن گوگل به عنوان یک خودی https://hillbilly.ir/نکات-رسانه-های-اجتماعی-4-کلید-برای-یافتن/ https://hillbilly.ir/نکات-رسانه-های-اجتماعی-4-کلید-برای-یافتن/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Thu, 20 Jan 2022 04:00:39 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21402 استفاده کامل از اینترنت در توسعه بهترین حضور تجاری خود به معنای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل یا حداقل صفحه دوم برای هر کلمه کلیدی است. مراحل خاصی وجود دارد که باید برای کنترل این موضوع انجام شود تا به مردم و موتورهای جستجو کمک کند شما را پیدا کنند. چگونه این کار انجام …

    استفاده کامل از اینترنت در توسعه بهترین حضور تجاری خود به معنای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل یا حداقل صفحه دوم برای هر کلمه کلیدی است. مراحل خاصی وجود دارد که باید برای کنترل این موضوع انجام شود تا به مردم و موتورهای جستجو کمک کند شما را پیدا کنند.

    چگونه این کار انجام می شود؟ در اینجا چهار مرحله آسان برای تقویت نمره خود آورده شده است:

    1. اگر در حال حاضر وبلاگ ندارید، کاری را که انجام می دهید متوقف کنید و آن را امروز انجام دهید. شرکت شما چه می کند و چه چیزی برای مشتریان و مشتریان بالقوه شما مهم است؟ اطلاعات داخلی را با آنها به اشتراک بگذارید، ارتباط برقرار کنید و مهمتر از همه درباره مکالمه بنویسید. سعی نکنید از طریق وبلاگ خود بفروشید. هدف آن ایجاد روابط است.

    2. جایگاه خود را در میان جمعیتی که با آنها در تعامل هستید مشخص کنید. یعنی مربوط به صنعت شیکر و شیکر است. به عنوان مسافری شناخته شوید که همه چیز مربوط به جایگاه شما را می داند. در دنیای حرفه ای امروز، ارسال و برقراری ارتباط در توییتر و لینکدین یکی از راهبردهای برتر است. 10 وبلاگ برتر را در جایگاه خود پیدا کنید و بازخورد ارزشمندی را در مورد پست های وبلاگ ارسال کنید. اطمینان حاصل کنید که یک خط امضا در نظرات خود با نام خود و یک پیوند به وب سایت یا وبلاگ خود وارد کرده اید. مطالبی که ارسال می کنید باید مرتبط، ارزشمند و قابل استفاده توسط دیگران باشد.

    3. همان آقا یا خانم باشید. گوگل صفحات وب را می پسندد که اغلب با اطلاعات شخصی به روز می شوند. تقریباً هر روز به وبلاگ خود پست کنید و به زودی پست های شما یک پله بالا می روند و به سایت وبلاگ شما اشاره نمی کنند. اکثر پلتفرم های وبلاگ نویسی به شما امکان می دهند پیام ها را از قبل ارسال کنید و آنها را برای ارسال در آینده سازماندهی کنید. همیشه می توانید پست های حساس را در این بین اضافه کنید.

    4. مطمئن شوید که وبلاگ شما به تمام موتورهای جستجو و وبلاگ ها ارسال شده است. همچنین می توان این کار را به صورت خودکار پس از ارسال پست با گنجاندن سایت های تحویل در برنامه تحویل انجام داد. آیا شما یک کسب و کار محلی در جامعه خود هستید؟ اگر چنین است، مطمئن شوید که وب سایت و وبلاگ شما تحت یک موتور جستجوی محلی مانند جستجوی محلی Google فهرست شده است. این به مردم کمک می کند وقتی به دنبال شرکتی مانند شرکت شما در شهر شما هستند، شما را پیدا کنند. اطمینان حاصل کنید که تا حد امکان کلمات کلیدی را در نمایه خود به موتورهای جستجوی محلی اضافه می کنید. شما همچنین می توانید شرکت خود را در تعدادی از موضوعات فهرست کنید.

    https://hillbilly.ir/نکات-رسانه-های-اجتماعی-4-کلید-برای-یافتن/feed/ 0

    روند توسعه اپلیکیشن موبایل در سال 2017

    با ظهور فناوری تلفن همراه، مصرف کنندگان در دنیای امروز در حال حرکت هستند. اکنون مردم از نظر فناوری بسیار باهوش شده اند و تصور دنیای اطراف خود بدون گوشی های هوشمند غیرممکن است. از رزرو هتل گرفته تا رزرو بلیط، خرید بانکی، رزرو تاکسی گرفته تا فاکتورهای حمل و نقل، تقریباً همه چیز از …

    روند توسعه اپلیکیشن موبایل در سال 2017 https://hillbilly.ir/روند-توسعه-اپلیکیشن-موبایل-در-سال-2017/ مشاور سئو و طراحی سایت Fri, 28 Jan 2022 16:58:44 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.icoo.ir/?p=21971 با ظهور فناوری تلفن همراه، مصرف کنندگان در دنیای امروز در حال حرکت هستند. اکنون مردم از نظر فناوری بسیار باهوش شده اند و تصور دنیای اطراف خود بدون گوشی های هوشمند غیرممکن است. از رزرو هتل گرفته تا رزرو بلیط، خرید بانکی، رزرو تاکسی گرفته تا فاکتورهای حمل و نقل، تقریباً همه چیز از …

    با ظهور فناوری تلفن همراه، مصرف کنندگان در دنیای امروز در حال حرکت هستند. اکنون مردم از نظر فناوری بسیار باهوش شده اند و تصور دنیای اطراف خود بدون گوشی های هوشمند غیرممکن است. از رزرو هتل گرفته تا رزرو بلیط، خرید بانکی، رزرو تاکسی گرفته تا فاکتورهای حمل و نقل، تقریباً همه چیز از طریق یک برنامه تلفن همراه در دسترس ماست. بله، با رونق صنعت موبایل، تقاضا برای اپلیکیشن های موبایل در حال گسترش است. مردم شروع به درک مزایای استفاده از بسیاری از برنامه های مختلف تلفن همراه کرده اند و این توضیح می دهد که چرا برنامه های تلفن همراه امروزه بسیار مهم هستند.

    در حالی که سال 2016 به یک سال فعالیت برای صنعت توسعه موبایل تبدیل شده است، انتظار می رود این روند در سال 2017 نیز ادامه یابد. بنابراین بیایید نگاهی گذرا به برخی از روندهای برتر توسعه اپلیکیشن موبایل در سال 2017 بیندازیم:

    کاربرد فناوری های ترکیبی: فناوری برنامه ترکیبی مشابه هر برنامه موبایلی است که در تلفن خود یا در فروشگاه اسباب بازی پیدا می کنید. اینها مانند برخی از برنامه های جالبی هستند که با فناوری های مختلف وب مانند HTML، CSS و جاوا اسکریپت ساخته شده اند، جایی که می توانید بازی کنید یا با افراد در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید، عکس بگیرید، کار خود را سازماندهی کنید، سلامت خود را زیر نظر داشته باشید و عملکرد خود را انجام دهید. خیلی بیشتر. این برنامه‌ها می‌توانند به برخی از قابلیت‌های دستگاه شما مانند ارتباط از دست رفته، دوربین، گالری، پیام‌ها و غیره دسترسی داشته باشند و مانند یک دستگاه رفتار کنند.

    برنامه eGovernace: دولت هند آماده است تا رویای «هند دیجیتال» خود را به واقعیت تبدیل کند و این همان چیزی است که زنگ‌ها را برای شرکت‌های توسعه اپلیکیشن موبایل به صدا در می‌آورد. دولت اخیراً تعدادی اپلیکیشن موبایل از آموزش گرفته تا کشاورزی و بهداشت و درمان و دولت الکترونیک راه اندازی کرده است و قصد دارد در سال های آینده اپلیکیشن های مشابهی را راه اندازی کند.

    کاربرد تجاری: برنامه کاربردی سازمانی یک برنامه کاربردی تجاری است که به سازمان در حل مشکلات مربوط به کسب و کار کمک می کند. نمونه‌های رایج این برنامه‌ها عبارتند از سیستم‌های صورت‌حساب خودکار، سیستم‌های بازاریابی ایمیلی، فرآیندهای پرداخت، مدیریت محتوا، ERP، مدیریت منابع انسانی، سیستم‌های پیام رسانی و همکاری و غیره. شرکت های توسعه اپلیکیشن موبایل اکنون به تدریج به سمت محاسبات ابری حرکت می کنند. این آخرین روند در توسعه نرم‌افزار سازمانی است، که در آن شرکت‌ها بخشی یا تمام زیرساخت‌های خود را در انواع محاسبات مبتنی بر اینترنت (ابر) که مستقیماً به رایانه‌ها و دستگاه‌های تحویل داده شده به اینترنت تحویل داده می‌شوند، می‌فروشند.

    برنامه های کاربردی مجهز به GPS: کاربردهای سیستم موقعیت یاب جهانی (GPS) امروزه در حال رشد هستند. این به تعیین موقعیت مکانی شخص، سفر از یک مکان به مکان دیگر، نظارت بر جابجایی کالاهای ما، ایجاد نقشه جهانی و غیره کمک می کند. برخی از شرکت‌های بزرگ توسعه برنامه‌های تلفن همراه به طور کامل بر ایجاد برنامه‌های ردیابی GPS بسیار دقیق متمرکز هستند که در سراسر جهان در بسیاری از صنایع استفاده می‌شوند. مین، هواپیما، نیروی دریایی و حتی ارتش.

    اپلیکیشن پیام: روند توسعه اپلیکیشن های پیام رسان موبایلی جایگزین شکل سنتی پیام های متنی شده است. برنامه‌های پیام‌رسانی با کاربری آسان مانند WhatsApp، Snapchat، Hike و Viber، نه تنها پیام‌رسانی رایگان ارائه می‌دهند، بلکه امکان تماس‌های تلفنی، تماس‌های عکس و گزینه‌های اشتراک‌گذاری فایل را نیز فراهم می‌کنند. با این حال، با توجه به روندهای فناوری سال 2017، ربات های چت به عنوان شکل جدید برنامه های پیام رسانی در نظر گرفته می شوند.

    اپلیکیشن پرداخت موبایلی: کیف پول های دیجیتال آخرین هستند توسعه اپلیکیشن موبایل روندهای سال 2017. به جای اینکه مجبور باشید در پیشخوان فروشگاه پرداخت کنید یا مجبور باشید کارت اعتباری را بکشید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تلفن هوشمند خود را تکان دهید یا آن را روی دستگاه فشار دهید تا پرداخت شما انجام شود! این اپلیکیشن تمامی اطلاعات مربوط به پرداخت ها و کارت های اعتباری را ذخیره می کند. فقط کارت اعتباری یا نقدی خود را به حساب Google خود متصل کنید و اجازه دهید این برنامه پرداخت شگفت انگیز بقیه کارها را انجام دهد!

    رسانه های اجتماعی یک کانال ارزشمند برای تبلیغ برند هستند

    رسانه های اجتماعی ثابت کرده اند که کانالی ارزشمند برای تسریع آگاهی از برند هستند. در واقع، شرکت های موفق تر استراتژی های بازاریابی خود را با تبلیغ رسانه های اجتماعی در فیس بوک، توییتر و یوتیوب گسترش داده اند. رسانه‌های اجتماعی به مصرف‌کنندگان در هر زمان، هر مکان و دسترسی به اطلاعاتی که به …

    رسانه های اجتماعی یک کانال ارزشمند برای تبلیغ برند هستند https://hillbilly.ir/رسانه-های-اجتماعی-یک-کانال-ارزشمند-برا/ https://hillbilly.ir/رسانه-های-اجتماعی-یک-کانال-ارزشمند-برا/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Thu, 20 Jan 2022 12:02:31 0000 طراحی و سئو وب سایت https://mail.hillbilly.ir/?p=21418 رسانه های اجتماعی ثابت کرده اند که کانالی ارزشمند برای تسریع آگاهی از برند هستند. در واقع، شرکت های موفق تر استراتژی های بازاریابی خود را با تبلیغ رسانه های اجتماعی در فیس بوک، توییتر و یوتیوب گسترش داده اند. رسانه‌های اجتماعی به مصرف‌کنندگان در هر زمان، هر مکان و دسترسی به اطلاعاتی که به …

    رسانه های اجتماعی ثابت کرده اند که کانالی ارزشمند برای تسریع آگاهی از برند هستند. در واقع، شرکت های موفق تر استراتژی های بازاریابی خود را با تبلیغ رسانه های اجتماعی در فیس بوک، توییتر و یوتیوب گسترش داده اند.

    رسانه‌های اجتماعی به مصرف‌کنندگان در هر زمان، هر مکان و دسترسی به اطلاعاتی که به دنبال ارتباط با برندهای مورد علاقه‌شان است، قدرت داده است. تجربه خرید دیجیتال مصرف کننده با اینترنت آغاز می شود و شرکت ها در مسیر درستی هستند و نیاز به بهبود این تجربه را احساس می کنند. شکی نیست که رسانه های اجتماعی ابزار قدرتمندی هستند. فیسبوک، توییتر و لینکدین ماهانه 2 میلیارد بازدید کننده دارند. در واقع، اگر فیس بوک یک کشور بود، چهارمین کشور بزرگ جهان بود. جای تعجب نیست که گسترش این بازار بزرگ برای تجارت خوب است.

    رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان ابزاری برای ارتقای برند، به ایجاد درک مثبت از برند کمک می‌کنند. مشتریان از طریق تعامل منظم درک بهتری از برندهای مورد علاقه خود پیدا می کنند. در پاسخ، آگاهی از شرکت افزایش می یابد.

    به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر، فعالیت های بازاریابی هدفمندتر شده اند. این به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا با به‌روزرسانی وضعیت‌ها و توییت‌ها و شناسایی بازخوردهای مثبت و منفی، بازار خود را زیر نظر بگیرند. علاوه بر این، شرکت ها می توانند مدت زمان مکالمات یا مکالمات در مورد برند را اندازه گیری کنند. همچنین به شرکت ها اجازه می دهد فرصت های تجاری جدید را شناسایی کنند.

    در اینجا چند روش موثر برای استفاده از رسانه های اجتماعی آورده شده است:

    هایپ ایجاد کنید. این برای محصولات آینده بهترین است. با ایجاد تبلیغات، شما در حال ایجاد تقاضا برای محصول یا خدماتی هستید که همچنان در بازار ظاهر می شود.

    ساختن یک جامعه. افراد همفکر گروه ها و جوامعی را در سایت ایجاد می کنند. چرا یک صفحه، گروه یا انجمن فیس بوک برای این افراد فراهم نمی کنید. در توییتر، مردم برندهای مورد علاقه خود را دنبال می کنند و از دیدن آنچه که دنبال کنندگان دیگر فکر می کنند یا انجام می دهند خوشحال می شوند. اگر به طرفداران برند خود مکانی برای رشد بدهید، قدردانی خواهید کرد. می تواند در وبلاگ یا صفحه فیس بوک شما باشد.

    برندی از اعتماد بسازید.برای ایجاد وفاداری به برند، روابط خوب با مشتریان خود را تشویق کنید. این را می توان از طریق مشارکت منظم و به موقع انجام داد. با ارائه اطلاعات؛ یا از طریق جامعه

    در قدرت قرار دهید. نشان دادن شایستگی در صنعت یا رشته شما، قدرت شما را تثبیت می کند. مفید باشید و اطلاعات ارزشمند را به اشتراک بگذارید. این بهترین راه برای افزایش نفوذ شما در محیط است.

    ساخت لینک هارسانه های اجتماعی یک راه عالی برای ایجاد لینک و در نتیجه بهبود وب سایت شما هستند.

    ارزش اضافه کنید.در حال حاضر بسیار آسان است که به کسب و کار خود ارزش بیافزایید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعات را به اشتراک بگذارید. رسانه‌های اجتماعی اشتراک‌گذاری اخبار را به آسانی ریاضی کلاس اول آسان می‌کنند. *

    https://hillbilly.ir/رسانه-های-اجتماعی-یک-کانال-ارزشمند-برا/feed/ 0

    5 نکته داخلی برای مذاکره با اینفلوئنسرها

    5 نکته داخلی برای مذاکره با اینفلوئنسرها

    ثبت نام در یک پلت فرم بازاریابی اینفلوئنسر مبتنی بر داده، شروع خوبی برای کار با اینفلوئنسرتان به شما می دهد. اما هیچ ارزش استانداردی در صنعت همکاری اینفلوئنسرها وجود ندارد. به همین دلیل است که مذاکره با اینفلوئنسرها سخت ترین بخش است. از یک طرف، شما محدودیت بودجه دارید و از طرف دیگر، باید …

    5 نکته داخلی برای مذاکره با اینفلوئنسرها https://hillbilly.ir/5-نکته-داخلی-برای-مذاکره-با-اینفلوئنسره/ https://hillbilly.ir/5-نکته-داخلی-برای-مذاکره-با-اینفلوئنسره/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Fri, 17 Dec 2021 10:04:28 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=19721

    5 نکته داخلی برای مذاکره با اینفلوئنسرها

    ثبت نام در یک پلت فرم بازاریابی اینفلوئنسر مبتنی بر داده، شروع خوبی برای کار با اینفلوئنسرتان به شما می دهد. اما هیچ ارزش استانداردی در صنعت همکاری اینفلوئنسرها وجود ندارد. به همین دلیل است که مذاکره با اینفلوئنسرها سخت ترین بخش است. از یک طرف، شما محدودیت بودجه دارید و از طرف دیگر، باید …

    5 نکته داخلی برای مذاکره با اینفلوئنسرها

    ثبت نام در یک پلت فرم بازاریابی اینفلوئنسر مبتنی بر داده، شروع خوبی برای کار با اینفلوئنسرتان به شما می دهد. اما هیچ ارزش استانداردی در صنعت همکاری اینفلوئنسرها وجود ندارد. به همین دلیل است که مذاکره با اینفلوئنسرها سخت ترین بخش است. از یک طرف، شما محدودیت بودجه دارید و از طرف دیگر، باید از منافع اینفلوئنسر مراقبت کنید. این کار را پیچیده می کند.

    اما با کمی تحقیق می توانید بر توانایی مذاکره با اینفلوئنسرها مسلط شوید. در اینجا چند نکته برای شروع شما وجود دارد:

    1. در مورد نیازهای درونی خود دقیق باشید

    ابهام در مورد الزامات محتوا هنگام برخورد با اینفلوئنسرها سردرگمی زیادی را برای طرفین درگیر به همراه می آورد. در نهایت، اکثر اینفلوئنسرها به شما رتبه بالاتری از حد معمول می دهند. زیرا آنها چیزها را متفاوت از آنچه شما می خواهید به آنها منتقل کنید می بینند. هنگام پرسیدن در مورد برنامه کبد، انتظار مذاکرات، کمیت و ماهیت کبد باید بسیار دقیق باشید. این تنها راه برای ضربه زدن زیاد است.

    2. در مورد حق استفاده از محتوا بحث کنید

    اگر می‌خواهید با فعالان رسانه‌های اجتماعی بهتر از حد معمول مذاکره کنید، باید در مورد همه چیز شفاف باشید. شما باید با اینفلوئنسرها در مورد حقوق مالکیت آنها صحبت کنید. اگر می خواهید برند شما حق استفاده از محتوا را داشته باشد، باید از قبل با اینفلوئنسرها مشورت کنید. همچنین، شما باید آن را به وضوح در قرارداد خود ذکر کنید.

    3. قیمت را با توجه به سطح مذاکره تعیین کنید

    ممکن است انتظاراتی در مورد تعامل محتوا داشته باشید. شما باید این را به اینفلوئنسر اطلاع دهید و یک سطح نفوذ آستانه برای هر پست تعیین کنید. با این حال، اگر کبد شما سطح انتظاراتی را که با اینفلوئنسر توافق کرده اید برآورده نمی کند، باید در مورد سایر روش های جبران نیز صحبت کنید. به این ترتیب، می توانید نمودار قیمت را تنظیم کنید و به طور موثر مذاکره کنید.

    4. شراکت های بلند مدت ارائه دهید

    اینفلوئنسر ممکن است بخواهد برای یک کنسرت کوتاه پول زیادی سرمایه گذاری کند. اما برای یک شراکت طولانی مدت، او ممکن است مایل به مذاکره با قیمتی کمتر از حد معمول باشد. شما می توانید از این فرصت برای ایجاد یک رابطه پایدار با اینفلوئنسر خود استفاده کنید و در عین حال بودجه خود را به حداقل برسانید.

    5. ارائه مزایا را در نظر بگیرید

    اگر پول زیادی برای خرج کردن در کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ ندارید، همچنان می توانید آنها را با سود جبران کنید. شما فقط باید چند ایده خلاقانه بنویسید تا عاقلانه با اینفلوئنسرها ارتباط برقرار کنید. اگر این کار را به درستی انجام دهید، ممکن است کارگزار موافقت کند که با قیمتی کمتر از حد معمول مذاکره کند. مهارت های مذاکره خود را به کار بگیرید و از یافتن نتایج خوب شگفت زده خواهید شد.

    نتیجه

    به یاد داشته باشید که برخورد با اینفلوئنسرها علم موشکی نیست. با کمی کار هوشمندانه می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. اگر بتوانید معاملات بهتری با اینفلوئنسرها مذاکره کنید، استفاده از پلتفرم بازاریابی اینفلوئنسر مبتنی بر داده مانند جادو عمل می کند. برخی از نکات مفید برای کمک به شما در کار و دستیابی به اهداف کمپین خود با بودجه در اینجا فهرست شده است.

    https://hillbilly.ir/5-نکته-داخلی-برای-مذاکره-با-اینفلوئنسره/feed/ 0

    با صفحه فیسبوک خود کسب درآمد کنید

    با صفحه فیسبوک خود کسب درآمد کنید

    اگر زمان و حوصله گسترش دوستان و شبکه آنلاین خود را ندارید، همچنان می توانید از مزایای فیس بوک استفاده کنید. شما می توانید در صفحه فیس بوک خود کسب درآمد کنید. ممکن است قبل از انجام این کار نیازی به افزایش تعداد دوستانی که در حال حاضر دارید نداشته باشید. تنها کاری که باید …

    با صفحه فیسبوک خود کسب درآمد کنید https://hillbilly.ir/با-صفحه-فیسبوک-خود-کسب-درآمد-کنید/ https://hillbilly.ir/با-صفحه-فیسبوک-خود-کسب-درآمد-کنید/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sat, 27 Nov 2021 06:45:31 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=18609

    با صفحه فیسبوک خود کسب درآمد کنید

    اگر زمان و حوصله گسترش دوستان و شبکه آنلاین خود را ندارید، همچنان می توانید از مزایای فیس بوک استفاده کنید. شما می توانید در صفحه فیس بوک خود کسب درآمد کنید. ممکن است قبل از انجام این کار نیازی به افزایش تعداد دوستانی که در حال حاضر دارید نداشته باشید. تنها کاری که باید …

    با صفحه فیسبوک خود کسب درآمد کنید

    اگر زمان و حوصله گسترش دوستان و شبکه آنلاین خود را ندارید، همچنان می توانید از مزایای فیس بوک استفاده کنید. شما می توانید در صفحه فیس بوک خود کسب درآمد کنید. ممکن است قبل از انجام این کار نیازی به افزایش تعداد دوستانی که در حال حاضر دارید نداشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که خلاقیت و توانایی خود را برای ایجاد صفحات خیره کننده و متقاعد کننده ای که نه تنها در سایت های شبکه های اجتماعی بلکه در خارج از کشور یافت می شوند، کشف کنید.

    اولین استراتژی برای کسب درآمد در صفحه فیس بوک، ایجاد تبلیغات اجتماعی است. به عنوان کاربر سایت های شبکه های اجتماعی، بدون شک متوجه تبلیغات درج شده در صفحات وب شده اید. چنین تبلیغاتی برای شرکت های بزرگ و حتی کسب و کارهای نوپا/کوچک مناسب است. مردم همچنین می توانند از تبلیغات اجتماعی با ارزان ترین قیمت استفاده کنند. تبلیغات در سمت چپ یا راست صفحه فیس بوک ظاهر می شود.

    تبلیغات اجتماعی می تواند سود فیس بوک را از طریق قیمت گذاری باشگاه یا پرداخت به ازای هر کلیک ایجاد کند. وب سایت ها با فروش فضای تبلیغات اجتماعی به کاربران درآمد کسب می کنند. در پایان، کاربران از دستیابی به مشتریان / خریداران بالقوه بیشتر محصولات و خدمات خود، مزایای بیشتری کسب می کنند. بسیاری از کسب و کارها و شرکت های بزرگ و کوچک ثابت کرده اند که استفاده از تبلیغات اجتماعی راهی موثر برای کسب درآمد در صفحات فیس بوک آنهاست.

    دومین استراتژی برای سودمندی فیس بوک برای کاربران، استفاده از نرم افزارهای خلاقانه است که در اکثر صفحات قابل نصب است. توسعه دهندگان برنامه های هوشمند با ایجاد تبلیغات موجود در برنامه در صفحات فیس بوک درآمد کسب می کنند. اپلیکیشن های خوب و جذاب بسیار گسترده هستند و می توانند کاربران را متقاعد کنند تا آنها را به دوستان و گروه های فیس بوک به اشتراک بگذارند یا توصیه کنند.

    درخواست‌های توسعه‌دهنده می‌توانند حدود ۱ یا ۲ دلار به فروش برسند. اگر برنامه کاربر بتواند با آن قیمت بفروشد، مطمئناً انجام شده است. در صورتی که کاربر از استفاده از برنامه راضی باشد، ممکن است پاداش دریافت شود. برخی از برنامه ها به طور خاص و خاص برای کمک به سرمایه گذاران در صفحات فیس بوک با تسهیل فروش و بازاریابی طراحی شده اند. چنین برنامه ای معجزه می کند.

    استفاده از تبلیغات اجتماعی و برنامه های خلاقانه ممکن است رایگان نباشد، اما مطمئناً کاربران از فیس بوک سود بیشتری خواهند برد. شما باید از گسترش شبکه وب سایت های آنلاین خود بهره ببرید. در حال حاضر بیش از 250 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. در جامعه شما، به نظر می رسد همه یک حساب دارند. با فروش، تبلیغات و بازاریابی محصولات و خدمات خود در سایت، در صفحه فیس بوک خود کسب درآمد کنید.

    https://hillbilly.ir/با-صفحه-فیسبوک-خود-کسب-درآمد-کنید/feed/ 0

    12345678910
    last