اطلاعات تخصصی طراحی و سئو

تازه ترین اطلاعات تخصصی طراحی و سئو را در این مجله خبری بخوانید

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان به تکمیل سد عمارت گرمی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار آنلاین ، اکبر بهنامجو پنجشنبه شب در دیدار با امام جمعه اردبیل گفت: پروژه فرودگاه به پایان رسیده است و با نصب تجهیزات و شروع فرایند روشنایی ، باند اصلی فرودگاه مورد استفاده قرار می گیرد. او گفت: در بازدید از پروژه راه آهن اردبیل-میانه ، بدون در نظر گرفتن الزامات پیمانکار …

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان به تکمیل سد عمارت گرمی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://online-mag.ir/2021/09/اختصاص-۱۰۰-میلیارد-تومان-به-تکمیل-سد-عم/ Thu, 16 Sep 2021 17:26:34 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/09/اختصاص-۱۰۰-میلیارد-تومان-به-تکمیل-سد-عم/ به گزارش خبرنگار آنلاین ، اکبر بهنامجو پنجشنبه شب در دیدار با امام جمعه اردبیل گفت: پروژه فرودگاه به پایان رسیده است و با نصب تجهیزات و شروع فرایند روشنایی ، باند اصلی فرودگاه مورد استفاده قرار می گیرد. او گفت: در بازدید از پروژه راه آهن اردبیل-میانه ، بدون در نظر گرفتن الزامات پیمانکار …

به گزارش خبرنگار آنلاین ، اکبر بهنامجو پنجشنبه شب در دیدار با امام جمعه اردبیل گفت: پروژه فرودگاه به پایان رسیده است و با نصب تجهیزات و شروع فرایند روشنایی ، باند اصلی فرودگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

او گفت: در بازدید از پروژه راه آهن اردبیل-میانه ، بدون در نظر گرفتن الزامات پیمانکار ، کار خط کشی راه آهن توسط شرکت مکانیک عمومی ، زیرمجموعه بنیاد مستضعفان ، و راه آهن اردبیل-میانه آماده خدمات رسانی شد.

استاندار اردبیل از رئیس بنیاد مظلوم شهرستان گرمی بازدید کرد اینگات سپس ، با بازدید از این مناطق فقیرنشین ، اشاره کرد و گفت: 100 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد عمارت از طریق بنیاد مستضعفان تامین می شود.

بهنام جو افزود: برای احداث انتهای این سد ، اعتبار از منابع ملی و سایر اعتبارات تأمین می شود تا مزایای این سد در سال های آینده در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مقرر شد 20 میلیارد تومان منابع از طریق بنیاد مستضعفان تأمین شود و این پروژه برای ادامه کار سد تازکند ارائه شود.

بهنامجو به ساخت 10 هزار خانه برای محرومان اشاره و ادامه داد. متناسب با تخصیص شهرهای مختلف ایالت ، با همکاری کمیسیون امداد و بنیاد ، 50 میلیون تومان برای ساخت این خانه ها پرداخت می شود. بازپرداخت تسهیلات پرداختی برای افراد محروم.

وی افزود: “تصمیم گرفته شد که این پروژه ظرف 18 ماه به پایان برسد تا خانواده های فقیر به سرپناه مناسب و ایمن دسترسی داشته باشند.”

استاندار اردبیل از دیگر تعهدات بنیاد سرکوب شده حمایت از تأسیسات آبرسانی موران و پرداخت 30 میلیارد تومان منابع برای توانمندسازی و محرومیت خلخال است ، گفت: .. تخصیص یافته و بیکار در مجموعه ها و واحدهای تولیدی دیگر مشغول به کار هستند.


[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 26 شهريور 1400 ] [ 3:39 ] [ هیلدا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]