اطلاعات تخصصی طراحی و سئو

تازه ترین اطلاعات تخصصی طراحی و سئو را در این مجله خبری بخوانید

ادعای العربی از سفر الکاظمی به تهران؛چهار مساله مهم در دستور کار/برهم صالح روز تحلیف رئیسی حامل پیامی از آمریکا بود؛حسین به‌دنبال پاسخ آمد


منابعی که خواستند نامشان فاش نشود تأکید کردند: “ایران سه هفته پیش به دلیل عدم پرداخت این گاز از عراق که منجر به کاهش تولید شد ، صادرات گاز خود به عراق را به شدت کاهش داد.” برق در عراق بود. به مصطفی کاظمی در این سفر سعی می کند طرف ایرانی را متقاعد کند …

ادعای العربی از سفر الکاظمی به تهران؛چهار مساله مهم در دستور کار/برهم صالح روز تحلیف رئیسی حامل پیامی از آمریکا بود؛حسین به‌دنبال پاسخ آمد https://livemag.ir/2021/09/ادعای-العربی-از-سفر-الکاظمی-به-تهران؛چ/ https://livemag.ir/2021/09/ادعای-العربی-از-سفر-الکاظمی-به-تهران؛چ/#respond Sun, 12 Sep 2021 12:14:49 0000 بین المللی https://www.livemag.ir/2021/09/ادعای-العربی-از-سفر-الکاظمی-به-تهران؛چ/ منابعی که خواستند نامشان فاش نشود تأکید کردند: “ایران سه هفته پیش به دلیل عدم پرداخت این گاز از عراق که منجر به کاهش تولید شد ، صادرات گاز خود به عراق را به شدت کاهش داد.” برق در عراق بود. به مصطفی کاظمی در این سفر سعی می کند طرف ایرانی را متقاعد کند …

منابعی که خواستند نامشان فاش نشود تأکید کردند: “ایران سه هفته پیش به دلیل عدم پرداخت این گاز از عراق که منجر به کاهش تولید شد ، صادرات گاز خود به عراق را به شدت کاهش داد.” برق در عراق بود. به مصطفی کاظمی در این سفر سعی می کند طرف ایرانی را متقاعد کند که صادرات گاز را با همان حجم قبلی برگرداند. و با توجه به تحریم های آمریکا و مشکل مبادلات مالی و بانکی با ایران ، باید برای پرداخت پول ایران تصمیم گیری شود.

در مورد موضوع میانجیگری بغداد بین تهران و ریاض ، این منابع گفتند: قدمی در این سفر پیشنهادات جدیدی را برای ارتقای میانجیگری ارائه می دهد و با توجه به عدم اقناع عراق در ترغیب دو رهبر برای حضور در کنفرانس بغداد و همچنین عدم توانایی در نشست دو جانبه بین دو وزیر خارجه در حاشیه اجلاس ، تلاش کنید. به نتایج عملی می رسد.

منابع می گویند بغداد در تلاش است در مرحله بعد با وزیران خارجه ایران و عربستان دیدار کند و عربستان قبلاً از حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه ایران برای دیدار از ریاض دعوت کرده است. وی حاضر نشد و از فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان خواست تا به تهران سفر کند. پس از نشست منطقه ای در بغداد ، آنها تصمیم گرفتند که این نشست باید در کشور ثالث برگزار شود و آن عراق است.

منابع آگاه همچنین مدعی شده اند که وزیر امور خارجه ایران در حاشیه نشست بغداد با شیخ صباح خالد الحمد الصباح ، نخست وزیر کویت مذاکرات مفصلی داشته و طرف کویتی نیز با وزیر خارجه عربستان دیدار مشابهی داشته است. این پیامها بین دو کشور رد و بدل شد و این پیامها و تماسها منجر به ایجاد فضای مثبت برای دیدار دوجانبه بین وزرای خارجه ایران و عربستان شد.

در مورد میانجیگری بغداد بین تهران و واشنگتن ، منابع العربی الجدید می گویند: عراق از زمان به قدرت رسیدن قدیمی به عنوان میانجی بین دو کشور تبدیل شده است و پیام های زیادی بین آنها رد و بدل شده است.

به گفته این منابع ، هیئت عراقی به سرپرستی برهم صالح رئیس جمهور ، که در مراسم افتتاحیه شرکت کرده و همچنین فواد حسین وزیر امور خارجه عراق نیز حضور داشت ، پیامی از ایالات متحده به ایران منتقل کرد. این بیانیه تهران را تشویق کرد تا مذاکرات غیر مستقیم ایران و آمریکا در وین را از سر بگیرد و وزیر امور خارجه عراق پنج روز بعد به تهران بازگشت تا پاسخ ایران به پیام آمریکا را دریافت کند.

این منابع مدعی هستند که ایران برای از سرگیری مذاکرات در وین شرایطی را تعیین کرده است. ایالات متحده همچنین نمی خواهد تنش ها را با ایران از طریق قطعنامه بین المللی تشدید کند زیرا بیم آن دارد که مانع از سرگیری مذاکرات شود ، بنابراین در تلاش است تا قبل از پیچیده شدن اوضاع ، تهران را از طریق برخی کانال های اروپایی و منطقه ای به مذاکرات بازگرداند.

310 310

https://livemag.ir/2021/09/ادعای-العربی-از-سفر-الکاظمی-به-تهران؛چ/feed/ 0


[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 25 شهريور 1400 ] [ 15:49 ] [ هیلدا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]